Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 1.1.2017 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Villans y-tunnus 2307088-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Emme toimita tuotteita Ahvenanmaalle emmekä ulkomaille.Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin sekä varaamme oikeuden kaupan purkamiseen / peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden johdosta.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.villans.fi ostoskorin kautta.
Voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostin välityksessä villans@villans.fi.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
· viitenumeron
· pankkitilinumeromme
· laskun loppusumman
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: tilisiirto ennakkomaksuna pankkitilille sekä Paypal.
Ennakkomaksu
Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille IBAN FI15 3939 0053 0197 66
SWIFT/BIC SBANFIHH, Saaja Anne Aarnio-Pulkkinen, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti.
Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.
Tuotteiden toimitusaika on Postin ja Matkahuollon kautta tilatuissa tuotteissa 3-7 arkipäivää. Tuotteet lähetetään pääsääntöisesti kahden arkipäivän sisällä tilauksesta.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan etusivun "Ajankohtaista"-osassa.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/
Tai Matkahuolto osoitteesta https://www.matkahuolto.fi/.
HUOM! SmartPOST -automaattiin menevän paketin maksimimitat ovat 60x36x60 cm. Mikäli paketti ei mahdu (liian suuri koko tai pakettiautomaatti on täynnä) SmartPOST -automaattiin, paketti ohjataan lähimpään postitoimipaikkaan. Tarkista saapumisilmoituksesta paketin noutopaikka.
Myyjällä on kuitenkin oikeus valita edullisin toimitustapa lähetyksille, jotka eivät sovellu valitun toimitustavan kuljetukseen esim. lähetyksen koon, painon tai sisällön vuoksi.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, avaamaton, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen.
Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset postikulut.
Ennen palautusta ota meihin yhteyttä sopiaksemme sopivan palautustavan. Muilla tavoilla toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja.
Muista ottaa palautuksesta kuitti/toiste itsellesi jos lähetys jostain syystä sattuisi hukkumaan.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
· asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
· pankkitilinumerosi
· sekä kopio tilauksen tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Villans
Valkjärventie 525
01860 Perttula
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen villans@villans.fi tai postitse:
Villans
Valkjärventie 525
01860 Perttula
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
YLIVOIMAINEN ESTE (Force majeure)
Villans ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Villans:in vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Villans:in toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
RIITOJEN RATKAISU
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Villans käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Villans sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.